England #3.

När vi var på våran roadtrip så åkte vi också till York, vi gjorde en snabbkoll utanför Westminster Abbey - då vi inte var så väldigt intresserade av att gå in. 
Det fanns hur många söta små platser som helst att ta kort på - bilden på cykeln kommer t.ex. också härifrån. 
Två snabbisbilder från Londons Centrum, här precis utanför Eros statyn vid Oxford Circus. Tog inte speciellt många bilder alls på gatorna i London då jag inte orkade dra runt på kameran då vi skulle ut och shoppa och liknande. 
Gatuframträdare fanns det hur många som helst utav också, han ovanför var inte i närheten av den bästa - men han var lätt roligast med de som stod omkring honom på gatan!
Precis innan vi klev på London Eye! 
Två snabba från när vi var uppe i luften! Har mest "porträttbilder" på mina klasskompisar härifrån - då en viss Love lånade kameran ett tag. 
 
Sista delen är bilderna från Madame Tussauds, det lär nog bli den del som är längst skulle jag kunna tänka mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0