England #4 Madame Tussauds.

Det här blir alltså den sista delen av Englands bilderna! På bilden ovanför sitter alltså Samuel (min klasskamrat, som går i klassen under - haha) och Will Smith. 
Legenden - Morgan Freeman (lätt en av de häftigaste där!) och Tom Cruise. 
Moa och Jim Carrey. 
Robert Pattinson, Sofie och Taylor Lautner. Vi var helt galna i Twilight förut, då menar jag verkligen galna. Så det var himla coolt att få se de i vaxformat - även fast Robert inte var så lik.
Lätt, lätt, lätt den bästa på hela stället. Johnny Depp. Världens absolut häftigaste människa. 
George Clooney och Gabbi har en liten mysstund i soffan...
... tills vi får syn på Harry. Och såklart resten av bandet. 
Nämen kolla här då. Mr. 007 och jag. Vill ursäkta mitt hår dock. Ser äckligt ut, lovar att det var rent. 
Fanns en hel massa sportpersonen där, kände bara igen några få stycken dock. T.ex. Muhammad Ali och David Beckham. 
Olivia och Usain Bolt, som hon råkat täcka över ansiktet på. Lovar att det är han dock. 
Sofie och jag tillsammans med Barack Obama. Woopwoop. 
Beyonce Knowles, Justin Timberlake och Madonna. 
Gabbi och Bob Marley. Jamming.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0