Storsjöcupen.

Idag har varit i princip likadan som alla mina andra sommarlovsdagar, lite småseg men ändå skön. Har spenderat mest tid på fotbollsplanen, då jag försökt få en vattningsak att fungera. Fick inte igång den, så i stället för att låta den fara automatiskt har jag en gång i timmen cyklat ner och dragit fram den här mojängen. Ännu roligare blev det när det började spöregna i eftermiddag. Time well spent! 
 
I morgon åker dock jag, Gabbi och Olivia till stan och ska kolla på storsjöcupen. Det största som händer här i närheten varje år! Längtar efter att komma dit, men inte så mycket till att kliva upp klockan kvart i fem för att hinna med bussen... I alla fall så ska vi sova över i Olivias lägenhet tills på fredag, så det kommer nog inte updateras någonting här. Nu ska jag bara fixa i ordning det sista tills i morgon och sedan kanske lägga mig, får väl se hur det går. Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0