England #1.

Innan vi hoppade på bussen som körde oss till flygplatsen! Tror att det var här de flesta förstod att vi faktiskt skulle åka till England, så var det i vilket fall för mig. 
Bilder från York, dit vi åkte tåg efter att ha sovit en natt i London. Härifrån åkte vi tåg vidare till Scarborough - där vi blev hämtade av våra familjer (vi fick dock åka taxi till våran, haha!).
Såg första dubbeldäckaren här också! 
Nämde jag att vi satt och väntade på tågstationen i fyra timmar också? 
Här framme i Scarborough! Första heldagen där. Påväg till våran engelska lektion vid Grand Hotel. Där, som sagt, t.ex. Winston Churchill ska ha bott en gång i tiden! 
Rummet vi hade lektionen i skulle tydligen vara ett av de finaste där fick jag höra, men jag var faktiskt lite mera imponerad över utsikten! På översta bilden ser man "stads" delen, där vi höll till mest. 
Sedan drog vi på en liten mini-shopping, både med tanke på utbud och vad jag fick med mig hem - en tröja. 
Små mysiga hus fanns det gott om längst alla gator. 

Kommentarer
Postat av: olivia

"i'm sext and i kniv it" eller hur de nu var....

Svar: HAHA, precis så var det! :')
None None

2013-06-30 @ 16:37:16
URL: http://oliviabengtsoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0