I'm back!

Här har det varit tyst alldeles för länge, men jag har faktiskt haft ganska så bra anledningar till det. Jag var ju som sagt i England under två veckor, och hade då bara internet medan vi bodde hos familj i princip.
Sedan när vi kom hem så var det ju bara några dagar kvar tills skolavslutning (!!) och då orkade jag inte lägga ned så mycket tid på att blogga i mellan de tre dagarna.
Efter skolavslutningen så for jag, min familj och en kompis familj iväg utomlands och var borta i en hel vecka. Och nu de sista dagarna så har jag gått någon slags utbildning för att kunna bli egen företagare i sommar med Gabbi! Det kommer komma upp en hel del bilder från både England och Bulgarien under en snar framtid, speciellt från tiden i England, så stay tuned inför det.

(Fixade iordning en ny bloggdesign lite snabbt förresten, om den inte syns så tryck F5, är inte helt nöjd - men var spytrött på den förra.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0