17 Maj.

Det är varmt ute, vindarna blåser varmt och solen ligger framme. Är det äntligen vår/sommar tro? Nu de senaste dagarna skulle man i alla fall lätt kunna tänka sig det.
Har varit väldigt dålig på att blogga nu i det senaste, och helt ärligt har jag nog ingen anledning till det heller. Men i vilket fall - de senaste dagarna har jag hunnit; träna några gånger, kollat fotbollsmatch och gjort klart sista matte nationella. Fick också reda på att jag fick B (!!!!) på matte nationella, såå sjukt skönt! 
Ska åka till mormor nu idag, så jag lär vara borta ungefär hela helgen. Men tror att pappa skulle ta med sig trådlöst internet så förhoppningsvis kan jag updatera lite ändå. Håller på med en helt ny bloggdesign också, är inte helt nöjd över den jag har just nu. 
 
Nu har jag babblat klart, och måste plocka med mig allt annat som ska med till mormor. Ciao. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0