Essie.

Hade världens fotosug idag när jag kom hem från skolan, men ingenting att ta kort på. Så jag radade ut mina favorit vår och sommarnagellack (som alla kommer från Essie). Och tänkte gå igenom de och tipsa lite grann!
Första färgen heter Mint Candy Appel, och är en typ blå/mintgrön färg (hence the name - haha vet inte vad man kan säga på svenska som låter lika häftigt). Lite mera blå än mintgrön, men himla fin ändå.
Andra färgen heter Tart Deco och är typ av en korallfärgad rosa. Är fin med blek hy också, men kan tänka mig att den kommer bli så mycket finare i sommar! 
Tredje heter Sand Tropez, är en fin nude-färg. Skulle säga att den kanske är en grå/beige färg? Är apdålig på att beskriva färger, eller ja beskriva saker allmänt är jag väl dålig på, men den passar faktiskt väldigt bra till blek hy! 
Sista och kanske tråkigaste också heter Blance. Det är en vit färg (blance på franska är väl vit om jag inte har helt fel?) och den är hur snygg som helst på sommarbrun hy! Täcker helt med bara två lager också, vilket är ett stort plus. 
Såhär kan det också se ut när jag ska ta kort förresten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0