Nativ.

OneRepublic - Burning Bridges.
OneRepublic - Life in colour.
OneRepublic - What you wanted.
OneRepublic - Something i need.
OneRepublic - Can't stop. 
 
Minns att jag tyckte det var häftigt när jag var liten att vissa tyckte om samma band hur länge som helst. Olivia tyckte till exempel om Jimmy Jansson hur länge som helst, var aldrig något för just hans musik dock, men jag minns att jag konstant försökte hitta ett band jag tyckte om alla låtar hos. Har inte hänt förrens nu dock, med OneRepublic. Har gillat deras musik hur länge som helst men det nya albumet - det är helt galet bra?! Finns inte en enda dålig låt, de ovanför är mina favoriter just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0